Biografie

Narodil se v Texasu, v roce 1998 vystudoval na CalArts elektronickou hudbu a zvukový design pro hudbu a film. Brzy nato se setkal se Shadem Scottem, který mu po EP „Coded“ pomohl na svět s debutem „L'usine“ vydaným na Isophlux Records. Lusine se rozhodl, že ideálnější půda pro rozvoj kariéry se rozprostírá v Seattlu, kam se po vydání prvního alba přestěhoval. Roku 2002 vydal album „Iron City“ na labelu Hymen, na kterém se objevil o dva roky dříve jako Lusine Icl s releasem „Freak“ a kompilačním CD „Condensed“.

Roku 2003 se vedle Hymen stalo jeho „domácím labelem“ vydavatelství Ghostly International, na kterém o rok později po nějakých menších releasech vydal album „Serial Hodgepodge“. Oproti debutu bylo zvukově čistší a komplexnější, ale pořád podle vlastních slov pracoval „se zvukovými sekvencemi spíše jako s oddělenými vrstvami“. Po pár dalších EP a dvanáctipalcích se tamtéž zrodilo album „Podgelism“, kde se Lusine stylově usadil do ambientnější, křišťálově čisté elektroniky. Ještě téhož roku vydal selekci vybraných remixů z tohoto alba, které pro něj vytvořili například Lawrence nebo Apparat.

To se událo i navzájem, kromě Apparata Lusine jako producent remixoval například britského Alexe Smokea. Objevil se na mnoha kompilacích, které vyšly na vydavatelstvích jako Mute, !K7, Asthmatic Kitty, Shitkatapult či Kompakt; byl zamíchán v setech Svena Vätha či Luciana.

Vystupoval po státech i Evropě, hrál i v londýnském klubu Fabric a v Seattlu spolupracoval s video umělcem Scottem Sunnem. Díky studiím má k vizuálnímu umění blízko, díky čemuž spolupracoval na dvou filmech (loňském Snow Angels a letošním Linewatch ). Co se týče srovnání jeho sólové tvorby s tvorbou pro film, Lusine říká: „Největší rozdíl je v tom, že ve své vlastní hudbě jsem zodpovědný za své vlastní nápady a ve filmové hudbě je to více o tom vytvářet něco, co koresponduje se scénou a přizpůsobuje se vizi režiséra.“

Letos vydal Lusine své poslední album „A Certain Distance “, ze kterého již kromě hitovky „Two Dots “ remixoval další tři skladby. Album je oproti předchozím popovější, ale zvukové sekvence již soudržně drží struktury skladeb. „Baví mě pracovat s teplými zvuky se zajímavými texturami. Pokud můžu přijít s nějakými zemními texturami a stále si přitom udržet po stránce struktury precizní zvuk, tak to je to, co preferuji.“ Kritika se shodla, že na novém albu se mu to více než povedlo.

V listopadu se i s novým albem vrátí Hurts

V listopadu se i s novým albem vrátí Hurts

Diskuze o interpretu

 

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

 

Copyright 2000-2017 MEDIA MARKETING SERVICES a.s., Koperníkova 6/794, Praha 2, PSČ 120 00
www.abradio.cz