Spotify spustil novou službu umožňující promo merche

  • Spotify spustil novou službu umožňující promo merche
    • 22.01.2014
    • Tisk

    Spotify nabízí úplně novu službu, jejímž prostřednictvím můžou sóloví interpreti, kapely i jejich manažeři …

    Sdílejte článek:

Spotify nabízí úplně novu službu, jejímž prostřednictvím můžou sóloví interpreti, kapely i jejich manažeři propagovat merchandise.

Nová platforma byla spuštěna ve spolupráci se společností Topspin.

Umělci a kapely tak mají novou možnost, jak fanouškům a příznivcům prezentovat trička, plakáty, různé balíčky a další druhy merchandise položek.

Systém využívá službu ArtistLinks od Topspinu, který interpretům umožňuje odkazovat na jakýkoliv web, kde je jejich merch vystavený.

Na Spotify pak jednotlivé položky zadají přidáním fotky a popisu společně s linkem na umístění např. na jejich domovské internetové stránce.

Každou přidanou položku Spotify zkontroluje a upraví, aby se potvrdila legitimnost merchandisingové nabídky.

Nabídka pak pude zveřejněna během 24 až 28 hodin.

V pilotní verzi nový systém vyzkoušely třeba i velké kapely jako Led Zeppelin nebo Oasis.

www.spotifyartists.com
 

Líbí se vám článek?
Sdílejte ho prosím

 

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

 

Copyright 2000-2014 MEDIA MARKETING SERVICES a.s., Koperníkova 6/794, Praha 2, PSČ 120 00
www.abradio.cz