Radiohead čelí kritice za způsob prodeje vstupenek

  • Radiohead čelí kritice za způsob prodeje vstupenek Fotogalerie (8)
    • 02.10.2012
    • Tisk

    Fanoušci Radiohead tvrdí, že kapela praktikuje neférovou obchodní politiku při prodeji vstupenek…

    Sdílejte článek:

Fanoušci Radiohead tvrdí, že kapela praktikuje neférovou obchodní politiku při prodeji vstupenek. Většina koncertů, které začínají tuto sobotu v Manchesteru ve Velké Británii, je vyprodaná.

Radiohead zvolili celkem netradiční prodej lístků.

Papírové vstupenky neexistují, aby se tak zabránilo různým šmelinářům, kteří by je skupovali a po vyprodání show prodávali za přemrštěné ceny.

Systém umožňuje nákup vstupenek v předprodeji s tím, že fanoušci se pak na koncert dostanou výhradně s platební kartou, kterou za ně zaplatili, a navíc se prokazují platným ID.

Problém je v tom, že v žádném případě není možné vracet peníze za nevyužité vstupenky.

Lístky jsou navíc kvůli nutnosti prokázat se platební kartou přímo na jméno, takže pokud jejich držitel z nějakého důvodu na koncert nemůže dorazit, není možné, aby šel někdo místo něj.

Nemyslitelné je taky to, že by někdo koupil vstupenky a věnoval je jako dárek.

Například lékařka Richa Manwani z Londýna si koupila lístky na Radiohead s velkým předstihem, ale teď se dozvěděla, že v den koncertu má pohotovost.

Plátku The Guardian řekla: „Lístky si můžu nechat zpětně proplatit až přímo v den koncertu, před jeho začátkem. Samozřejmě s platební kartou a ID. To znamená, že je nemohu nikomu prodat za stejnou cenu, za jakou jsem je koupila. A před koncertem je směnit za peníze nemůžu, protože musím být v práci. Ticketmaster funguje bez garance vrácení peněz, tím pádem jsem o své finance přišla.“

Paul Chambers, který dal za vstupenky 288 liber (v přepočtu asi 8 640 korun), uvádí: „Na koncert nemůžu jít, protože budu pracovně mimo město. Vstupenky jsou na moje jméno a já si je nemůžu nijak vyzvednout. Moje žena beze mě jít nechce a vlastně by ani nemohla, protože byly zaplaceny mou platební kartou, takže by se na koncert stejně nedostala. S radostí bych je prodal někomu i za nižší cenu, ale kvůli restrikcím nemůžu.“

Mluvčí společnosti Ticketmaster uvádí, že firma se snaží vyjít vstříc každému, kdo zavolá, ale podmínky prodeje vstupenek jsou jasně dané a zákazníci je musí při objednávce v několika krocích odsouhlasit.

Stejné informace jim pak přijdou také v potvrzovacím e-mailu.

 

Líbí se vám článek?
Sdílejte ho prosím

 

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

 

Copyright 2000-2014 MEDIA MARKETING SERVICES a.s., Koperníkova 6/794, Praha 2, PSČ 120 00
www.abradio.cz