Miro Žbirka se připojil ke kampani proti X Factoru

  • Miro Žbirka se připojil ke kampani proti X Factoru Fotogalerie (7)
    • 15.12.2009
    • Tisk

    Více než 700 000 fanoušků protestuje proti komerční soutěži a jejímu tlaku na výsledky hitparád.

    Sdílejte článek:

Kampaň je zaměřena proti každoročnímu opakovanému prvenství singlu některého z později zapomenutých finalistů soutěže X Factor ve Velké Británii.

Zpěvák a skladatel Miro Žbirka se připojil ke kampani, která právě běží na Facebooku a na stránkách renomovaných hudebních časopisů např. Billboard, Q, New Musical Expres. Kampaň je zaměřena proti každoročnímu opakovanému prvenství singlu některého z později zapomenutých finalistů soutěže X Factor ve Velké Británii. Více než 700 000 fanoušků protestuje proti komerční soutěži a jejímu tlaku na výsledky hitparád originálním způsobem – koupí písničky In The Name Of Killing od kapely Rage Against The Machine.
„Když jsem se dočetl, že zakladatel těchto soutěží Simon Cowell označil tuto kampaň za stupidní a cynickou, rozhodl jsem se k ní přidat. Mě totiž naopak právě televizní programy pana Cowella připadají stupidní a cynické,“ řekl Miro Žbirka, který právě v těchto vánočních dnech nabízí na svých webových stránkách několik atraktivních překvapení pro fanoušky a hudební fajnšmekry.
V pátek 18. prosince odlétá Meky do Londýna, a tak bude mít možnost přímo na místě zažít reálné dozvuky celé kampaně. „V Londýně se chystám navštívit koncert Paula McCartneyho v O2 Aréně, Vánoce už budu s rodinou trávit doma a Nový rok přivítáme s přáteli ve Vysokých Tatrách,“ prozrazuje aktuální plány Miro Žbirka.
Miro Žbirka: Atlantída

Více informací: www.zbirka.cz

Líbí se vám článek?
Sdílejte ho prosím

 

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

 

Copyright 2000-2014 MEDIA MARKETING SERVICES a.s., Koperníkova 6/794, Praha 2, PSČ 120 00
www.abradio.cz