Coca-Cola PopStar je tu znovu

  • Coca-Cola PopStar je tu znovu Fotogalerie (3)
    • 05.03.2007
    • Tisk

    Coca-Cola s SONY BMG Music vyhlásili další ročník trochu jiné superstar – soutěže Coca-Cola PopStar. Soutěž je určená jak pro začínající kapely, tak také pro jednotlivce, kteří nemají žádný odrazový můstek a nebo se jen chtějí poměřit se svou konkurencí a zapsat se do podvědomí veřejnosti.

    Sdílejte článek:

„Naše soutěž umožňuje rozvíjet a podporovat mladé talenty. Vítězné kapely minulých ročníků 100°, UDG(foto)nebo Temperamento se úspěšně prosadily na hudebním poli, získaly spoustu nových fanoušků, koncertovaly na zahraničních festivalech a vydaly mimořádně kvalitní autorská alba. Chceme v tomto duchu pokračovat i v roce 2007“, to jsou slova Zdeňka Vilímka, ředitele pro vnější vztahy společnosti Coca-Cola Česká a Slovenská republika, kterými zahájil letošní ročník Coca-Coly.

Kapely a interpreti, kteří by se chtěli do soutěže přihlásit, potřebují demo nahrávku s minimálně třemi skladbami. Na její vytvoření mají ještě nějaký čas. Uzávěrka je až 30. dubna. Své písně mohou jednotlivý zájemci o soutěž vkládat v elektronické podobě na oficiální webové stránky soutěže (ZDE) nebo zasílat na CD poštou přímo do hudebního vydavatelství SONY BMG Music Entertainment(Pa­lackého 1, 112 99, Praha 1).

Z demáčů bude poté vybráno deset interpretů a ti budou sezváni k semifinálovému kolu, jež proběhne v květnu. Na začátku června bude pak výběr ještě zúžen a tři nejlepší účastníci se utkají na finálovém koncertu v červnu, na jehož konci porota skládající se z hudebních odborníků určí absolutního vítěze.

Podrobná pravidla a přesné termíny konání jednotlivých kol soutěže najdou zájemci od 5. března na internetových stránkách coca-cola pop star

O soutěžících, kteří budou vybráni do semifinálového kola, nebude rozhodovat pouze porota, ale hlasování se zúčastní také veřejnost. Pět účastníků semifinále budou totiž moci zvolit sami fanoušci a fanynky prostřednictvím internetového hlasování na coca-cola stránkách. Zbylých pět soutěžících pak vybere porota.

Stejně jako v předchozích ročnících, každá v soutěži zaregistrovaná kapela nebo jednotlivec bude mít na coca-cola webu svůj vlastní prostor na vytvoření profilu a uložení své tvorby. Tento prostor je také zároveň součást mezinárodní platformy Coca-Cola Music Network, takže registrovaní čeští uživatelé mohou poslouchat zatím neznámé zahraniční interprety a stejně tak je to naopak.

A teď to nejpodstatnější. Nejúspěšnější účastník soutěže dostane možnost natočit a vydat album u SONY BMG. Kromě toho si onen interpret vítězstvím zaručí účast na letních hudebních festivalech v Čechách i v zahraničí. Na podzim také bude moci předskakovat na turné některé ze slavných českých kapel.

Líbí se vám článek?
Sdílejte ho prosím

 

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

 

Copyright 2000-2014 MEDIA MARKETING SERVICES a.s., Koperníkova 6/794, Praha 2, PSČ 120 00
www.abradio.cz