První recenze v novym roce a hned dvojrecenze za trest...

• První recenze v novym roce a hned dvojrecenze za trest... Fotogalerie (46)
    • 12.01.2011

Ech, dlouho jsme se neviděli. Vánoce nás rozdělily. Já to říkám furt, že ty náboženský…

Ech, dlouho jsme se neviděli. Vánoce nás rozdělily. Já to říkám furt, že ty náboženský kejkle, zmaterializovaný pohanský svátky, jsou pěknej shit. Zatemňujou mozek a satisfakcí má bejt vize hodnýho Ježíška, co naděluje blbosti, a zároveň je Mistr fabulátor, pokud se jedná o strojenej klid a mír. A taky je to sarkastickej šprýmař.

Nějak kolem dvaadvacátýho mě začalo bolet v krku tak, že jsem měl pocit, že se mi někdo snaží amputovat hlavu zevnitř. Když už se to nedalo vydržet, vyrazil jsem za svou paní Bolíto, ať to buď za toho diletanta dodělá, nebo ho něčím vezme přes ty nemotorný pracky a voddělá jeho. A vona prej: „Čéče, máš v tom krku zabodlou nějakou vizitku.“ A vytáhla zalaminovanou navštívenku převlečenýho Satana (docela vyvedenou, musí mu to dělat nějaká fakt dobrá reklamka, hajzlíkovi) a na druhý ohledání zjistila, že kromě průvodního dopisu, ve kterým bylo napsáno něco v tom smyslu, že si to mám užít a druhej díl že najdu pod stromem, mám krk plnej kurevsky vostrejch žiletek. Čtyřiadvacátýho po večeři jsem si rozbalil něco, co vypadalo jako hodně ujetá hračka pro ženský, ale díky manuálu od Poťouchlouše mi došlo, jak vychytanej dárek jsem dostal. Hbitej jazyk a hubu plnou ostří. A hodlám s tím letos nadělat hodně parády, chachaaa!

**Michael Jackson – Michael **

Vydáno: 13.12.2010

Skladby: Hold My Hand (Duet With Akon), Hollywood Tonight, Keep Your Head Up, (I Like) The Way You Love Me, Monster (Featuring 50 Cent), Best Of Joy, Breaking News, (I Can't Make It) Another Day (Featuring Lenny Kravitz), Behind The Mask, Much Too Soon

Protože jsem se první pracovní tejden flákal za Prahou ve studiu, musím teď dohánět domácí úkoly od abíčkářů. No, tentokrát se fakt vycajchnovali. První deska se jmenuje lakonicky Michael. Určitě víte, vo co de, a jestli ne, věřte mi, že to asi ani vědět nechcete. To se takhle sešla docela obskurní parta: hodňouš Akon, zlouš 50 Cent, pomatenec Tricky, zazenitovej Lenny Kráwa Krabic a jeho mluvící kytara a ještě nějaký producenti. Exhumovali mírně tlejícího Jacka, vytáhli ho z jeho kosmickýho sarkofágu po kouskách na vzduch, ale asi byli moc zhulený, protože se jim ty ostatky rozsypaly, a něco se i poztrácelo. Ze zbytku uhňácali něco, co připomíná crossover nevyvedený Míšovo karikatury a komicky nazlobenýho Frankensteina. Jasně, celej svět už 25. června 2009 odpoledne záhadně zapomněl na všechny ty posměšný tabloidový škleby, vtípky v South Parku a Scary Movie a navzdory tichu, který kromě drobnejch skandálů provázelo kariéru Jacka posledních pár let před smrtí, všichni do zblbnutí opakovali: „Neee, to není možný, nemůžeme uvěřit tomu, že odešel.“ Tak pro všechny podobný pokrytce nějakej zloduch se smyslem pro zvrhlej nekrohumor nachystal tuhle desku šlágrů, který se i sám velkej Majkl zdráhal vytáhnout ze svý pokladnice hitů. Jestli jsou vám mrtvoly svatý, zakonzervujte si Krále popu tak, jak se sluší. S úctou k velikánovi kýčovitejch 90's buldozerů hitparád a masterštychů, jako jsou Bad, Thriller, Billy Jean a mrak dalších. A vyhněte se obloukem něčemu tak cheesy, jako je bezduchej rap tý gangsta půldolarovky v Monster, Kravitzova dlouhá, únavná a plytká kytara v (I Can't Make It) Another Day, Akonovo afektovaný masturbování nad Královým penálem v Hold My Hand (jak příznačně slizký) a tupá produkce, která necitlivě zabíjí všechno, co bylo na Jacksonovi magicky čistý a naivně geniální, jakkoliv bych mu nedal na hlídání ani morče na půl dne, protože to byl totální lunetik-sajko-pošuk.

Duran Duran – All You Need Is Now

Vydáno: 21.12.2010

Skladby: All You Need Is Now, Blame the Machines