• Hodně free recenze od Kaye: S Robyn v posteli (a bude hůř) Fotogalerie (10)

Ale vážně! Dejme tý paní šanci. A neodepisujme ji jenom proto, že je blonďatá a zpívá dance…

Ale vážně! Dejme tý paní šanci. A neodepisujme ji jenom proto, že je blonďatá a zpívá dance a pop písničky.

Robyn – Body Talk Pt. 1

Vydáno: 14.6.2010

Skladby: Don't Fucking Tell Me What To Do, Fembot, Dancing On My Own, Cry When You Get Older, Dancehall Queen, None Of Dem, Hang With Me (Acoustic), Jag Vet en Dejlig Rosa

Vydavatel: Universal

Zdá se, že poslední dobou se leckdo baví tím, že sjíždí YouTube, různý message boardy a fóra a automaticky obviňuje skoro všechny ženský, co zpívaj, z kopírování ultradominantní Lady Gaga jen proto, že všechny okouzlila a pobláznila (uááá!).

Robyn je na scéně od roku 1994, kdy ji podepsal gigant RCA. První desku Robyn Is Here vydala v roce 1996. Pozvolna získávala nejdřív švédskou, pak i celoevropskou pozornost, a v průběhu devadesátek měla dokonce pár hitů v Americe, dopachtila se do několika filmů a sitkomů a střihla si společný turné s Madonnou. Založila vlastní label Konichiwa Records, produkovala cizí muziku a protloukala se hudební džunglí až k poslednímu zářezu, kterým je Body Talk Pt. 1.

Jo, Robyn prej ví, jak udělat hit. Aby taky ne, po těch letech. A naučila se balancovat na vyglancovaným ledě přesně na hranici mezi originalitou a kámošením se s rádiem. Prej. Na týhle desce taky (prej) najdete hodně velkejch, těžkejch tanečních bas a electro pozlátka. Unikátní osobnost, tahle platinovlasá Robyn. S árenbíčkovým skvostem v hrdle a silnou vírou v sebe sama, která jí pomáhá posluchačům předložit sebevědomou trojkombinaci dance, pop a hip hop konglomerátu. Wow! (už mi nedávejte takový desky, plííís!)

Tak tohle jsem opsal z první vygooglovaný recenze, na kterou mi to vyhodilo link, protože je děsný horko, mozek mám jako míchaný vajíčka s kečupem a nebaví mě vymejšlet si sofistikovaný žvásty, proč je výše zmíněná deska vlastně blbost. Myslím, že po tomhle ‚coming outu‘ mi recku asi nezaplatěj, ale zase třeba dostanu nějakej bonus za upřímnost. Mezi přepisováním jsem si to dokonce stihnul stáhnout a poslechnout, rezervovat si online lístek pendolinem do Ostravy, surfovat na planetsuzy.org (nezkoušejte to, je toho moc, time consuming, haha) a grilovat kuřecí steaky s lilkem. Takže, milá Robyn, abych to nějak hezky uzavřel: běž s Řečí těla část jedna do p***!