• Loaded
    Seznam skladeb na albu
    • Lonesome Cowboy Bill
    • Cool It Down
    • Rock & Roll
    • Oh! Sweet Nuthin'
    • Who Loves The Sun
    • Head Held High
    • New Age
    • Train Round The Bend
    • I Found A Reason
    • Sweet Jane
  • Loaded

    Rock & Roll

    Rock & roll

    |Intro: Treach (Method Man)|
    And y'all thought it was over
    (Nah nah it ain't over 'til the fat bitch sings my nigga)
    We ready to Rock & Roll God damn it?
    (Fuck Yeah)
    Dirty Jers'/New Jerusaluem
    (Shaolin)
    Naughty by Nature motherfuckers
    (Wu-Tang my niggaz)
    Grab your hat bitch
    (C'mon!)

    |Hook: Method Man|
    Dum-dum-dum there they go (x4)

    |Treach|
    Gettin the realism, statin' the great prism
    Journalism, the Moses writin', graffitti on the state prison
    Hard to steal, last year, slash a pop hit
    Hate related, he's the closest that I lost since Pac (Tupac)
    Got the glock blown, ready to Rock & Roll
    Give me a shot that go up the most
    Cop the blow, nock us no
    Finger fuck the fair place, that's in the stairway
    Gut a motherfucker, gotta die to get airplay
    If I can't spray the airwaves, like a great AK
    You stay where you lay babe, "fuck you" is what I dare say
    Hatin' niggaz cuz it ain't passion for rappin' or axin'
    So sell extortion and jackin', what's happenin'?
    What's that? The clappin', they'rekidnappin' Sergeants and Captains
    I'll be mackin' and actin' like a nigga scratchin' for super passion
    (Blap! Blap! Blap! Blap! Blap! C'mon!)

    |Chorus: Treach (Method Man)|
    Rotten and dazed cuz I may not be here tomorrow (eye-ee-eye, eye-ee-eye)
    World feel the sorrow, click clack, blah blah blah bloaw yo
    Bullets in, barrels off, urban apparel
    Like I told you before, click clack, blah blah blah bloaw yo
    Ready to Rock & Roll (bum bum bum bum bum) {Ready to Rock & Roll}
    Ready to Rock & Roll (bum bum bum bum bum) {Ready to Rock & Roll}
    Ready to Rock & Roll (bum bum bum bum bum) {Ready to Rock & Roll}

    |Method Man|
    M.C.'s have the right to remain silent
    Everything you say can and will be held against y'all punk muh'fuckers
    And Mef can only trust ya as far as I can see ya
    Me need ya? That'll be the.. day, ya bustas
    Son suffer, the consequences, for askin'
    Competition get an ass kickin' so tremendous
    I throw my draws in it
    Who representin' for The Projects tennants since Day One?
    Shit is gettin' deep out here, run your garments son
    Like niggaz when the police department come
    Yes y'all, Mef y'all, stank ass an' all
    I'm too off the hook it don't make no sense to call
    1-900-Eat-shit, I get get my cobra cock
    Might death blow, close your eye

    Chorus

    |Redman|
    Ready to Rock & Roll, I lock your load
    I blow the block some mo'
    Undercover like sellin' cops some blow
    Bring a pain killer, my name ring a bell
    Orangutang, I throw it up like gang members
    Crunk as fuck, walkin' in with the pump tucked
    Punks get it nigga, we even jump sluts
    How 'bout a dump truck sellin' 2 for 5
    I ride with tools I made out of school supplies
    I show you it's not serious for y'all
    Trouble, I got a phone on my wrist to call (bubble)
    You niggaz know when you pissed 'em off
    I turn gorilla with football equipment on
    Cla-cloaw-cla-cloaw, I'm 'bout to tap ya foul
    Danger, when the last Rotten Rascal out
    Hang up, phone calls ain't gon' happen now
    An' I'm straight facin', you niggaz can't ask around

    Chorus x2

Rádia, kde se skladby z alba hrajou

Spustit rádio

Metalománie

Metal je slušná muzika.

Kapela Jamese Franca nabídla film k první desce

Kapela Jamese Franca nabídla film k první desce

Přesně za týden startuje Colours of Ostrava

Přesně za týden startuje Colours of Ostrava

 

Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací zde.

 

Copyright 2000-2014 MEDIA MARKETING SERVICES a.s., Koperníkova 6/794, Praha 2, PSČ 120 00
www.abradio.cz